KARTA USŁUGI
Urząd Miejski w Reczu

Nazwa usługi: 

 

Przyjmowanie skarg i wniosków

 

 

Podstawa prawna:

Na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

 

Skarga lub wniosek złożone w formie pisemnej, ustnej do protokołu oraz za pomocą poczty elektronicznej.

II. OPŁATY:

 

brak

 

III. TERMIN ODPOWIEDZI:

 

Bez zbędnej zwłoki jednak nie później niż w ciągu miesiąca (Na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

 

IV. TRYB ODWOŁAWCZY:

 

Brak

 

V. UWAGI:

 

Brak

 

VI.ZAPISY:

Wpływ skargi/wniosku do Urzędu Miejskiego w Reczu (zapis-rejestr skargi/wniosków BOI); dekretacja skargi/wniosku przez BG/ZB; wpłynięcie wniosku na stanowisko BR (zapis-rejestr skarg i wniosków BR); przekazanie skargi/wniosku na stanowisko merytoryczne odpowiedzialne za jej załatwienie.

Przechowywanie dokumentów w aktach sprawy.

Okres archiwizacji akt sprawy – 5 lat.

 

VII. SPORZĄDZIŁ:                                                                                    ZATWIERDZIŁ: 

Bogumiła Ćwiek                                                                                        Agnieszka Redlak

 

Data:   02.01.2012r.                                                                                    Data:02.01.2012r.